Digitální (ne)závislost

25.02.2018

Protože jsem hňup, rozbila jsem svůj nový, měsíc starý mobil.

S rozbitým mobilem se rozbil můj svět a pak mi to došlo - tohle je závislost, o které každý mluví.

(V tomhle článku nebude fotka, protože ji nemám čím vyfotit. Jo, až takhle zlý to je.)

Ranní rutina s Instagramem a burákovým máslem patřila k mému životu tak nějak automaticky. Bylo třeba shlédnout pár "instastories", aby mi náhodou něco neuniklo, sem tam jsem sama nějaké přidala - úplně o ničem, ale hlavně, že jsem online!

S mobilem v ruce do školy, ve škole, ze školy. Díky němu mi ubíhaly nudné chvilky o něco rychleji. Všechno jsem mohla vyfotit, sdílet, poslat, zachovat. 

Vždycky jsem si ale byla jistá jednou věcí - závislá nejsem. Můžu kdykoliv mobil odložit a užívat si všechno naplno.

Ha, ha, ha.

Mám teď "přechodný" mobil bez internetu a můžu v něm mít jenom čtyři písničky. Ale jsem tak nějak vděčná že si můžu aspoň zavolat a ráno mi pípá i budík! 

Instagram je passé. Nevím, co se komu v životě přihodilo, ale upřímně se mi bez toho nátlaku barevných fotek a líbajících se párů žije nějak líp. Zní to jako klišé, ale tahle digitální nezávislost mě baví.

Vím, že až bude můj starý telefon opravený, zase se k tomu všemu vrátím. Nikdy ale už nebudu říkat, že nejsem závislá.

Všichni jsme.







Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky